Zasady sprzedaży w firmie DIPOL w związku z zagrożeniem epidemicznym COVID-19

Biblioteka archiwalna.
Informacje w niej zawarte mogą być nieaktualne.
W związku z ogłoszonym 13 marca przez Premiera RP stanem zagrożenia epidemicznego w Polsce
firma DIPOL wprowadza do odwołania następujące zmiany w obsłudze klientów:
SPRZEDAŻ
Od dnia 16 marca zawieszamy sprzedaż bezpośrednią w naszych punktach
w Krakowie, przy ul. Ciepłowniczej 40 i w Częstochowie, przy al. Niepodległości 8.
Na czas zagrożenia epidemicznego znacząca część załogi pracuje zdalnie. Może to wpłynąć na czas przełączania na numerach wewnętrznych. Prosimy o wyrozumiałość.
  • Towar można zamawiać wyłącznie korzystając z naszego e-Sklepu.
  • Odbiór własny jest niemożliwy.
  • Dla osób korzystających z e-Sklepu oferowane jest pełne wsparcie telefoniczne i mailowe.
  • Wysyłki firmami kurierskimi będą realizowane na bieżąco.
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów e-Sklepu odbywa się w godzinach 8 - 16 od poniedziałku do piątku.
W okresie obostrzeń epidemicznych
koszt wysyłki towaru zostaje zmniejszony o 50%.
Dane kontaktowe naszych specjalistów dostępne są na stronie kontakt.
  • Podkreślamy, że powyższe ograniczenia i regulacje NIE DOTYCZĄ sprzedaży w pozostałych punktach naszej sieci, czyli w:
    • Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Łodzi, Poznaniu,
      Sandomierzu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.

    Wszystkie te punkty kierują się własnymi regulacjami.
Dane kontaktowe do poszczególnych punktów dostępne są na stronie kontakt
WSPARCIE TECHNICZNE
  • Inżynierowie Działu Technicznego prowadzą konsultacje klientów wyłącznie telefonicznie i mailowo.
  • Spotkania osobiste są niemożliwe.
Dane kontaktowe naszych specjalistów dostępne są na stronie kontakt.
SERWIS i ZWROTY
  • Od dnia 16 marca Dział Serwisu nie będzie obsługiwał klientów osobiście.
  • Reklamacje i zwrot towarów można realizować tylko za pośrednictwem firm kurierskich.
  • Przed wysłaniem reklamacji lub zwrotu należy zapoznać się z Zasadami reklamacji i zwrotów towarów.
  • Towary do klientów będą wracały kurierem.
Dane kontaktowe serwisu dostępne są na stronie kontakt.
Informacje spedytorów
DHL
19.03.2020
Wprowadziliśmy alternatywną formę potwierdzenia doręczenia. Dzięki temu, obecnie, odbiorcy paczek nie są już zobowiązani do składania podpisu na skanerze kurierskim, żeby potwierdzić odbiór przesyłki. To rozwiązanie wdrożyliśmy w trosce o dodatkowe eliminowanie ryzyka i nasze wspólne bezpieczeństwo.
Wyposażyliśmy wszystkie jednostki operacyjne oraz kurierów w rękawiczki, maseczki i płyny dezynfekujące. Testujemy także nowe rozwiązania prewencyjne – mobilne dystrybutory wody wyposażone w specjalne krany, które nasi kurierzy mogą wozić ze sobą w samochodach i używać ich do częstego mycia rąk.
KURSY
Od dnia 11 marca wstrzymane zostały wszystkie kursy i szkolenia.
Szkolenia zostaną ponownie uruchomione w sesji jesiennej.
Powyższe działania podejmujemy w trosce o zdrowie nas wszystkich.