Wskazówki dla kupujących

1. Jak znaleźć szukany towar?
  • Oferta e-Sklepu podzielona jest na kilka głównych działów: TV-SAT, TELEFONIA KOMÓRKOWA, MONITORING, WLAN, LAN, INSTALACJE ŚWIATŁOWODOWE, WIDEODOMOFONY SMART HOME, ALARMY, TECHNIKA MONTAŻOWA, SZAFY RACK i PRZEWODY.
  • Proszę z rozwijanego menu "OFERTA" wybrać kategorię.
  • Po wybraniu kategorii wyświetlona zostaje lista podkategorii.
  • Klikanie na poszczególne podkategorie każdorazowo zawęża ilość wyświetlanych produktów należących do głównej kategorii, do tych, które należą do wybranej podkategorii. Aby cofnąć się do kategorii nadrzędnej, można skorzystać ze ścieżki nawigacyjnej wyświetlanej pod tytułem strony lub ponownie wybrać dział i kategorię z menu "OFERTA".
  • Użycie filtrów w poszczególnych podkategoriach umożliwia dokładniejsze wyselekcjonowanie towarów o pożądanych parametrach.
  • Kliknięcie na zdjęcie towaru lub jego nazwę powoduje przeniesienie do karty katalogowej danego towaru.
  • Innym sposobem na znalezienie towaru jest skorzystanie z wyszukiwarki. Proszę wpisać słowo kluczowe lub kod towaru, następnie wybrać z menu kontekstowego wyszukiwarki interesującą pozycję lub kliknąć na "LUPKĘ", wówczas rezultaty wyszukiwania wyświetlone zostają w postaci listy podzielonej na działy: Towary, Biblioteka, Informator i Producent
2. Jak skompletować zamówienie?
  • Po znalezieniu poszukiwanego towaru należy wybrać właściwą jego ilość wykorzystując do tego "+" i "-" lub wpisując liczbę bezpośrednio w okienku, a następnie kliknąć ikonę koszyka.
  • Obok ceny towaru koszyka znajduje się ikona w formie gwiazdki, której kliknięcie powoduje dodanie wybranego towaru do listy towarów Ulubionych, pomocnej przy składaniu kolejnych zamówień. Funkcjonalność ta działa po zalogowaniu się użytkownika.
  • W przypadku chwilowej niedostępności towaru, w miejscu ikony z koszykiem pojawia się ikona z wizerunkiem oka. Jest to tzw. watchdog. Po kliknięciu na tę ikonę użytkownik będzie informowany o dostępności towaru za pomocą e-maila. Funkcjonalność ta działa po zalogowaniu się użytkownika.
  • W każdej chwili można wyświetlić zawartość swojego koszyka klikając na ikonę koszyka lub przycisk "PRZEJDŹ DO KOSZYKA" znajdujące się u góry strony oraz skorygować ilości.
  • Przy każdym ze schematów i przykładów instalacji umożliwiono dodawanie do koszyka kompletu towarów tworzących przedstawione rozwiązanie. Kliknięcie przycisku "DODAJ DO KOSZYKA TOWARY ZE SCHEMATU" skutkuje utworzeniem się listy towarów z ilościami zgodnymi ze schematem. Jeśli na schemacie występują kable lub przewody, to na liście są one proponowane w dostępnych wariantach opakowań. Na liście można dowolnie zmienić ilości poszczególnych pozycji. Każdy towar należy zatwierdzić klikając ikonę koszyka.
3. Jak sfinalizować zakup?
  • Proszę kliknąć ikonę koszyka lub przycisk "PRZEJDŹ DO KOSZYKA" u góry strony, aby wyświetlić jego zawartość. Otwiera się strona "KOSZYK", na której przedstawiona jest lista zamawianych towarów, a pod listą sumaryczna wartość brutto zamówienia. Można jeszcze skorygować ilości zamawianych towarów.
  • Proszę kliknąć przycisk "IDŹ DO KASY". Jeśli użytkownik nie logował się wcześniej, wyświetlona zostaje strona "LOGOWANIE/REJESTRACJA". Proszę się zalogować lub, jeśli nie dokonywano jeszcze zakupów za pośrednictwem naszego systemu sprzedaży internetowej, wpisać swoje dane w celu rejestracji, lub kliknąć na "KONTYNUUJ BEZ LOGOWANIA".
  • Po zalogowaniu, zarejestrowaniu lub wybraniu zakupów bez rejestracji, będąc na stronie "KOSZYK" proszę kliknąć na przycisk "IDŹ DO KASY". Wyświetlona zostaje strona "DANE DO WYSYŁKI", na której proszę podać wszelkie dane konieczne do realizacji zamówienia, w tym: wybrać właściwy rodzaj dokumentu sprzedaży, wybrać sposób realizacji zamówienia, podać dane kupującego i adres wysyłki, wybrać sposób dostarczenia faktury oraz metody płatności, a następnie zaznaczyć właściwe pola, wyrażając konieczne do realizacji zamówienia zgody. Można tutaj także zaznaczyć pola zgód opcjonalnych.
  • Po kliknięciu przycisku "PRZEJDŹ DO PODSUMOWANIA" wyświetlone zostaje podsumowanie zamówienia.
  • Jeśli w podsumowaniu wszystkie dane są prawidłowe, celem potwierdzenia zamówienia proszę kliknąć przycisk "KUPUJĘ Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY". Zostanie wyświetlona strona potwierdzająca przyjęcie zamówienia z informacją o jego numerze.
  • O tym w jakiej fazie realizacji jest zamówienie, a w przypadku wyboru formy płatności "Przedpłata", o szczegółach dotyczących tej przedpłaty można się dowiedzieć w dowolnej chwili klikając Moje konto w prawym górnym rogu strony i przechodząc do zakładki "Zamówienia".
4. Jak kupić towar w firmie DIPOL nie korzystając z e-Sklepu?
  • Klient składający zamówienie w e-Sklepie jest obsługiwany przez Magazyn Sklepu Internetowego prowadzony przez centralę firmy DIPOL w Krakowie.
  • Klient ma możliwość robienia zakupów także bezpośrednio w Centrali w Krakowie lub w dowolnym punkcie naszej sieci sprzedaży. Może tego również dokonać poprzez skontaktowanie się z dowolnym punktem drogą e-mailową.
  • Kontakty i adresy Centrali oraz poszczególnych punktów naszej sieci sprzedaży znajdują się na stronie SIEĆ SPRZEDAŻY.