220,17 zł
| Brutto | Rabat | Ilość | Ważność | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 220,17 zł | 0 % | od 1 szt. | ||||
|
||||||
Dostępny
Uniwersalny moduł buforowy 12/24 V zapewniający ciągłość zasilania urządzeń w pojeździe i ochronę głównego akumulatora przed rozładowaniem.
• Możliwość budowy układu buforowego w instalacjach pojazdowych
• Utrzymanie pracy urządzeń po wyłączeniu silnika bez ryzyka rozładowania akumulatora głównego
• Automatyczna detekcja zasilania minimalizująca ingerencję w instalację elektryczną pojazdu
• Obsługa instalacji 12 V i 24 V
• Moc wyjściowa do 140 W (dla konfiguracji 24 V / 24 V)
• Czytelna sygnalizacja LED trybu pracy i poziomu naładowania akumulatora
• Szeroki zakres temperatur pracy: od –25°C do +65°C
• Utrzymanie pracy urządzeń po wyłączeniu silnika bez ryzyka rozładowania akumulatora głównego
• Automatyczna detekcja zasilania minimalizująca ingerencję w instalację elektryczną pojazdu
• Obsługa instalacji 12 V i 24 V
• Moc wyjściowa do 140 W (dla konfiguracji 24 V / 24 V)
• Czytelna sygnalizacja LED trybu pracy i poziomu naładowania akumulatora
• Szeroki zakres temperatur pracy: od –25°C do +65°C
Opis szczegółowy
LVUPS-140-UN1-OF to uniwersalny moduł buforowy zaprojektowany do współpracy z instalacjami samochodowymi o napięciu 12 V lub 24 V. Umożliwia on podłączenie dodatkowego akumulatora do istniejącego układu elektrycznego pojazdu oraz równoczesne zasilanie urządzeń odbiorczych, takich jak rejestratory mobilne, kamery IP czy inne urządzenia sieciowe.
Głównym zadaniem modułu jest utrzymanie ciągłości zasilania urządzeń nawet po wyłączeniu silnika. Dzięki temu możliwe jest prowadzenie monitoringu zarówno podczas jazdy, jak i w czasie postoju, bez ryzyka rozładowania głównego akumulatora pojazdu.
Głównym zadaniem modułu jest utrzymanie ciągłości zasilania urządzeń nawet po wyłączeniu silnika. Dzięki temu możliwe jest prowadzenie monitoringu zarówno podczas jazdy, jak i w czasie postoju, bez ryzyka rozładowania głównego akumulatora pojazdu.
Najważniejsze cechy i funkcje:
- możliwość budowy układu buforowego w instalacjach pojazdowych
- utrzymanie pracy urządzeń po wyłączeniu silnika bez ryzyka rozładowania akumulatora głównego
- automatyczna detekcja zapłonu – brak konieczności stosowania dodatkowych sygnałów sterujących
- obsługa instalacji 12 V i 24 V
- moc wyjściowa do 140 W (dla konfiguracji 24 V / 24 V)
- czytelna sygnalizacja LED trybu pracy i poziomu naładowania akumulatora
- elastyczny montaż i szeroki zakres temperatur pracy: od –25°C do +65°C
Podstawowe zastosowania:
- mobilny monitoring w pojazdach osobowych i ciężarowych
- systemy wizyjne w maszynach budowlanych
- monitoring pracy wózków widłowych, ładowarek i koparek
- zasilanie systemów telemetrycznych i zabezpieczeń flotowych
Moduł LVUPS-140-UN1-OF automatycznie wykrywa stan pracy pojazdu (zapłon/spoczynek) na podstawie napięcia zasilania. Podczas jazdy dodatkowy akumulator jest ładowany, a po zatrzymaniu pojazdu przejmuje on funkcję źródła zasilania dla podłączonych urządzeń.
Układ może współpracować z instalacjami 12V lub 24V. Zależnie od rodzaju podłączonego akumulatora, takie samo napięcie dostępne jest na wyjściu przetwornicy jakie jest w dodatkowym akumulatorze.
Układ może współpracować z instalacjami 12V lub 24V. Zależnie od rodzaju podłączonego akumulatora, takie samo napięcie dostępne jest na wyjściu przetwornicy jakie jest w dodatkowym akumulatorze.
Moduł może być zamontowany w dowolnym miejscu instalacji elektrycznej pojazdu, co umożliwia łatwą integrację z istniejącym układem. Urządzenie automatycznie wykrywa stan zapłonu i podczas jazdy ładuje dodatkowy akumulator, bez konieczności podłączania dodatkowych sygnałów sterujących. Takie rozwiązanie minimalizuje ingerencję w oryginalną instalację pojazdu.
Konstrukcja OF (Open Frame) umożliwia zabudowę modułu w dowolnej obudowie.
Takie systemowe rozwiązanie zapewnia elastyczność konfiguracji i łatwość instalacji w różnorodnych zastosowaniach pojazdowych.
Konstrukcja OF (Open Frame) umożliwia zabudowę modułu w dowolnej obudowie.
Takie systemowe rozwiązanie zapewnia elastyczność konfiguracji i łatwość instalacji w różnorodnych zastosowaniach pojazdowych.
Dane techniczne
| Model | LVUPS-140-UN1-OF | ||
| Rodzaj towaru | buforowy | ||
| Moc | W | 140 (dla 24V), 70 (dla 12V) | |
| Marka | Atte | ||
| Parametry wejścia | napięcie | DC V | 13,2...15, 26,2...29 |
| typ złącza | Śrubowe | ||
| Parametry wyjścia | liczba wyjść | 1 | |
| Parametry wyjścia | napięcie | DC V | 14,4, 28,8 |
| napięcie dla rejestratora | DC V | 14,4 | |
| prąd wyjściowy | A | 5 | |
| typ zlącza | Śrubowe | ||
| Miejsce na akumulator | 17Ah/12V | ||
| Zabezpieczenie | nadprądowe | tak | |
| Zabezpieczenie | przepięciowe | tak | |
| przeciwzarciowe | tak | ||
| zabezpieczenie w obwodzie akumulatora SCP i odwrotna polaryzacja podłączenia | bezpiecznik topikowy | ||
| akumulatora przed nadmiernym rozładowaniem UVP | 10,8V dla Vbatt=12V, 21,6V dla Vbatt=24V | ||
| Optyczna sygnalizacja pracy: | Tak | ||
| Temperatura pracy | °C | -25 ..65, -10...40 | |
| Wymiary | mm | 86 x 53 x 16 | |
| Masa | kg | 0,033 | |
