Wsparcie
Opis szczegółowy
Oprogramowanie Digifort, zaprojektowane z myślą o tworzeniu wysokiej klasy systemów monitoringu o prostej i intuicyjnej obsłudze, może być wzbogacone o opcjonalne narzędzie jeszcze bardziej ułatwiające kontrolę pracy systemu - DIGIFORT EWIDENCJA.
Moduł ten pozwala w znacznej mierze zautomatyzować procesy klasyfikacji i dokumentacji wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas pracy systemu, organizując spójne archiwum nagrań i powiązanych plików. Umożliwia ono sprawny dostęp do nagrań, ułatwia ich analizę i pozwala w łatwy sposób tworzyć raporty.
Moduł Digifort Ewidencja redukuje koszty archiwizacji i oszczędza czas poświęcany na przeszukiwanie zarejestrowanych materiałów oraz obsługę systemu. Dzięki znakomitej organizacji archiwum, aplikacja ta zapewnia dużo łatwiejszy dostęp do szczegółowych informacji o dowolnym zdarzeniu zarejestrowanym przez system oraz pozwala na szybki przegląd historii zdarzeń.
Moduł ten pozwala w znacznej mierze zautomatyzować procesy klasyfikacji i dokumentacji wszelkich zdarzeń mających miejsce podczas pracy systemu, organizując spójne archiwum nagrań i powiązanych plików. Umożliwia ono sprawny dostęp do nagrań, ułatwia ich analizę i pozwala w łatwy sposób tworzyć raporty.
Moduł Digifort Ewidencja redukuje koszty archiwizacji i oszczędza czas poświęcany na przeszukiwanie zarejestrowanych materiałów oraz obsługę systemu. Dzięki znakomitej organizacji archiwum, aplikacja ta zapewnia dużo łatwiejszy dostęp do szczegółowych informacji o dowolnym zdarzeniu zarejestrowanym przez system oraz pozwala na szybki przegląd historii zdarzeń.
Podstawowe funkcje modułu
O każdym zdarzeniu zarejestrowanym w systemie (związanym np. z takimi incydentami jak kradzież, rabunek, nieszczęśliwy wypadek, zaprószenie ognia, akt wandalizmu itp.), udokumentowanym nagraniem obrazu przynajmniej z jednej kamery, operator może szczegółowo poinformować przełożonego, ochronę, odpowiednie służby itd. wysyłając (eksportując) plik(i) wideo przy użyciu aplikacji klienckiej. W tym momencie moduł Ewidencja tworzy formularz, w którym część informacji może być wcześniej ustalona a resztę wpisuje operator. Dane zawierają m.in. datę i czas początku zdarzenia, rodzaj zdarzenia, identyfikator operatora, opis zdarzenia i środków podjętych przez operatora. Aplikacja automatycznie dowiąże do formularza uprzednio wysłany plik wideo. Operator może również dołączyć wszelkie inne pliki/dokumenty związane ze zdarzeniem.
Dzięki takiej strukturze archiwum, niespotykanej w innych pakietach oprogramowania dostępnych na rynku, zajmuje ono najmniejszą możliwą przestrzeń na dysku. Gromadzone są jedynie pliki związane z określonymi zdarzeniami, tworząc usystematyzowany „bank zdarzeń” podzielony na kategorie, łatwy do szybkiego przeglądu i umożliwiający w prosty sposób tworzenie statystyk i raportów. Dokumenty te mogą być podane w gotowym do wydruku formacie PDF, można je zapisać w systemie, wydrukować, wysłać w formie załączników do e-maili.
Zestawienia, statystyki i raporty mogą być przedstawione w formie różnego rodzaju wykresów (słupkowych, kołowych, liniowych). Użytkownik może w ciągu kilku sekund tworzyć wykresy pozwalające analizować duże zbiory zdarzeń, jak również szybko znajdować konkretne zdarzenia wraz z nagraniami i ze wszystkimi powiązanymi dokumentami. Tradycyjne systemy nie mają takiej funkcjonalności i wymagają poświęcenia dużo większej ilości czasu na dotarcie do potrzebnych nagrań.
Dzięki takiej strukturze archiwum, niespotykanej w innych pakietach oprogramowania dostępnych na rynku, zajmuje ono najmniejszą możliwą przestrzeń na dysku. Gromadzone są jedynie pliki związane z określonymi zdarzeniami, tworząc usystematyzowany „bank zdarzeń” podzielony na kategorie, łatwy do szybkiego przeglądu i umożliwiający w prosty sposób tworzenie statystyk i raportów. Dokumenty te mogą być podane w gotowym do wydruku formacie PDF, można je zapisać w systemie, wydrukować, wysłać w formie załączników do e-maili.
Zestawienia, statystyki i raporty mogą być przedstawione w formie różnego rodzaju wykresów (słupkowych, kołowych, liniowych). Użytkownik może w ciągu kilku sekund tworzyć wykresy pozwalające analizować duże zbiory zdarzeń, jak również szybko znajdować konkretne zdarzenia wraz z nagraniami i ze wszystkimi powiązanymi dokumentami. Tradycyjne systemy nie mają takiej funkcjonalności i wymagają poświęcenia dużo większej ilości czasu na dotarcie do potrzebnych nagrań.
Wykres kołowy statystyk.
Przykład realizowanej procedury
W przypadku utraty sygnału z jakiejś kamery, Digifort natychmiast powiadamia o tym operatora w zaprogramowany sposób (wyskakujące okienko, e-mail, sygnał dźwiękowy itp.). Operator zgłasza awarię do serwisu technicznego, a system automatycznie rozsyła e-maile z informacją o awarii do ustalonych osób z kierownictwa. Zgłoszenie systemowe można zamknąć dopiero po podaniu przez serwis, w odpowiednim formularzu, informacji o podjętych środkach. Operator otrzyma wtedy następny e-mail informujący o tym rozwiązaniu. W celu zakończenia procedury operator po sprawdzeniu wyniku podjętych działań powinien zaakceptować sposób rozwiązania problemu. Jeśli tego nie uczyni, system automatycznie ponowi zadanie, które będzie musiało być w końcu rozwiązane w sposób możliwy do zaakceptowania przez operatora.
System pomocy
Moduł Digifort Ewidencja zawiera system pomocy, który wspiera operatora przy obsłudze całego systemu (stanowiska operatorskiego, kamer, serwerów, stacji klienckiej, środków transmisji) pozwalając na szybką identyfikację i rozwiązywanie problemów ze sprzętem.
Administrator może monitorować wszystkie operacje i otrzymywać od systemu powiadomienia e-mailowe, a także korzystać ze wszelkich wykresów, raportów i statystyk (w formie wizualnej lub w postaci wydruków).
Administrator może monitorować wszystkie operacje i otrzymywać od systemu powiadomienia e-mailowe, a także korzystać ze wszelkich wykresów, raportów i statystyk (w formie wizualnej lub w postaci wydruków).
Okno konfiguracji modułu Evidence w wersji klienckiej.
System Digifort można wycenić korzystając z kalkulatora.