HikCentral - kompletna platforma do monitoringu

Kod towaru: K3310
 
Zapytaj o cenę
od 0,00 zł
HikCentral to kompletna, profesjonalna platforma do zarządzania systemem monitoringiem wideo. Jest dostępna w formie oprogramowania do instalacji na stacji roboczej lub jako dedykowany serwer z zainstalowanym oprogramowaniem.
• Łatwy podgląd na żywo
• Zaawansowane odtwarzanie
• Zaawansowane funkcje VCA
• Inteligentna ściana wizyjna
• Powiązanie wideo z kontrolą dostępu
• Elastyczne alarmy złożone
• Profesjonalna funkcja UVSS (skanowanie podwozia pojazdów)
• Integracja z urządzeniami innych producentów za pomocą protokołu OpenSDK

Gwarancja

Zapewniamy gwarancji.

Wsparcie

Masz pytania lub uwagi?

Opis szczegółowy

Licencje na oprogramowanie to produkty projektowe. Cena uzależniona jest od zgłoszenia i podlega negocjacji.
HikCentral to kompletna, profesjonalna platforma do zarządzania systemem monitoringiem wideo. Jest dostępna w formie oprogramowania do instalacji na stacji roboczej lub jako dedykowany serwer z zainstalowanym oprogramowaniem. Jego działanie bazuje na architekturze klient-serwer: oprogramowanie działa na serwerze głównym, stacje klienckie uzyskują dostęp przez sieć komputerową. Dzięki temu system jest scentralizowany - administrator przydziela odpowiednie role i daje uprawnienia dla stacji klienckich. Wszelkie zdarzenia alarmowe i powiadomienia mogą być skonfigurowane w ten sposób, że trafiają tylko do określonych stacji klienckich. Ustawienia przechowywane są na serwerze, łączący się klient nie musi przeprowadzać konfiguracji. Serwer obsługuje tworzenie powiązania pomiędzy poszczególnymi elementami np. aktywacja przycisku na panelu wideodomofonu może spowodować wysterowanie kamery obrotowej i wysłanie powiadomienia dla określonej stacji klienckiej.

Bazowa licencja dotyczy tylko obsługi podstawowych funkcji kamer oraz zarządzania systemem. W zapytaniu / zamówieniu należy doprecyzować wymaganą ilość obsługiwanych kanałów oraz informacje o dodatkowych funkcjach, które mają być obsługiwane. Opcjonalne moduły dotyczą m.in. systemów rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu, zarządzania miejscami parkingowymi, analizy obrazów DeepLearning: rozpoznawania twarzy i ANPR czy monitoringu podwozi pojazdów (UVSS).
Najważniejsze funkcje:
  • Łatwy podgląd na żywo
  • Zaawansowane odtwarzanie
  • Zaawansowane funkcje VCA
  • Inteligentna ściana wizyjna
  • Powiązanie wideo z kontrolą dostępu
  • Elastyczne alarmy złożone
  • Profesjonalna funkcja UVSS (skanowanie podwozia pojazdów)
  • Integracja z urządzeniami innych producentów za pomocą protokołu OpenSDK
Łatwa obsługa i wysoka wydajność
  • Zdalna konfiguracja przez przeglądarkę internetową
  • Automatyczne tworzenie obszarów logicznych na podstawie nazw urządzeń
  • Synchronizacja nazw kamer
  • Synchronizacja harmonogramu nagrywania z urządzeń
  • Automatyczne przełączenia strumieni przy przekroczeniu określonej ilości kamer
  • Intuicyjne i rozbudowane zarządzenia alarmami (tagowanie, przekazywanie do różnych operatorów)
  • Sprawne odtwarzanie wideo (możliwość podglądu nagrań i obrazu na żywo na jednym oknie)
  • Wydajna analiza wideo (wyszukiwanie VCA na materiale nagranym w celu szybkiego przeszukania nagrań pod kątem detekcji ruchu, wykrywania przekroczenia linii oraz wejścia do strefy)
  • Łatwy dostęp do systemu zarówno z komputera jak i urządzania przenośnego
Jednolitość
Jedna platforma, która integruje różne systemy: monitoring wizyjny, kontrolę dostępu, systemy ANPR, radary, mapy cieplne, liczenie osób, systemy POS, ściany wizyjne oraz systemy innych producentów. Ważną funkcją jest tworzenie powiązań między różnymi urządzaniami np. zdarzenie kontroli dostępu może przełączyć układ kamer ściany wizyjnej.
Wysoka skalowalność i dostępność
Pojedynczy serwer obsługuje do 3000 kamer, jest możliwość zespolenia wielu serwerów pod kontrolą jednego serwera zarządzającego RSM. Maksymalnie można wtedy zbudować system złożony 1024 serwerów i 100000 kamer. Każdy serwer może być zarządzany lokalnie a np. w centrali firmy umieszczony jest serwer zarządzający wszystkimi innymi.
Kompatybilność
HikCentral obsługuje otwarty standard ONVIF. Jest kompatybilny z większością popularnych marek i kamer IP z obsługą ONVIF. Obsługuje autorskie protokoły wiodących producentów kamer, z ciągłymi aktualizacjami. HikCentral oferuje także OpenSDK, który pozwala użytkownikom tworzyć własne funkcjonalne dodatki, które mogą być używane do integracji z systemami innych firm.
Trzy sposoby na uzyskanie dostępu do systemu
Control Client
Służy do codziennego monitorowania w czasie rzeczywistym. Potężny i łatwy w użyciu, zawiera funkcje, takie jak podgląd na żywo i odtwarzanie, umożliwia oznaczanie odpowiednich klipów wideo, aby mogły być wyszukiwane, przechowywane i przeglądane przez zaufane strony. Ponadto dzięki elastycznemu interfejsowi zarządzania alarmami operatorzy mogą łatwo identyfikować i obsługiwać zdarzenia alarmowe.
Najważniejsze cechy:
  • Wizualizacja operacji za pomocą interaktywnej mapy i ściany wideo
  • Intuicyjny interfejs zarządzania alarmami
  • Elastyczne zarządzanie dowodami
Web Client
Internetowemu klientowi Sieci Web HikCentral zapewnia przystępne zarządzanie systemem, umożliwiając dodawanie urządzeń i konfigurowanie harmonogramów nagrywania kamer, uprawnień użytkownika oraz reguł dotyczących zdarzeń i alarmów. Można także uzyskać dostęp do podglądu na żywo i odtwarzania z kamery.
Najważniejsze cechy:
  • Intuicyjność skraca proces szkolenia obsługi VMS
  • Optymalizacja pracy zespołowej dzięki zintegrowanym funkcjom HikCentral
  • Dostęp z dowolnego miejsca za pomocą głównych przeglądarek internetowych
Mobile Client
Mobilny nadzór w dowolnym miejscu i czasie - aplikacja HikCentral Mobile jest dostępna w sklepie App Store na iOS oraz w Google Play. Obsługuje połączenia Wi-Fi, 3G i 4G.
Najważniejsze cechy:
  • Dostępny w dowolnym czasie i miejscu
  • Gotowy 24/7
  • Szybka reakcja na zdarzenie