FB
MÓJ KOSZYK
Mój koszyk jest pusty

ZAKUPY

Jak kupić?

Wskazówki dla kupujących
1. Jak znaleźć szukany towar?
  • Sklep podzielony jest na kilka głównych działów: Anteny, Repeatery, TV, TV-SAT, Monitoring, Monitoring IP, WLAN, LAN, Światłowody, Przewody, Instalacje.
  • Proszę w górnej części strony z rozwijanego menu działów wybrać kategorię klikając na jej nazwę.
  • Po wybraniu kategorii, wyświetlona zostaje poniżej lista towarów.
  • Klikanie na poszczególne podkategorie każdorazowo zawęża ilość wyświetlanych produktów do tych, które należą do wybranej podkategorii. Aby cofnąć się do kategorii nadrzędnej, proszę skorzystać ze ścieżki nawigacyjnej wyświetlanej po lewej stronie, pod logiem firmy, lub ponownie wybrać dział i kategorię.
  • Kliknięcie na zdjęcie towaru, kod lub jego nazwę powoduje przeniesienie do karty katalogowej danego towaru.
  • Innym sposobem na znalezienie towaru jest skorzystanie z wyszukiwarki. Proszę wpisać słowo kluczowe lub kod towaru, następnie kliknąć "SZUKAJ". Rezultaty wyszukiwania wyświetlone zostają w postaci listy.
2. Jak skompletować zamówienie?
  • Po znalezieniu poszukiwanego towaru należy wpisać w okienko ilość, a następnie kliknąć ikonę koszyka.
  • Obok ikony koszyka znajduje się ikona w formie gwiazdki, której kliknięcie powoduje dodanie wybranego towaru do listy towarów Ulubionych, pomocnej przy składaniu kolejnych zamówień. Funkcjonalność ta działa po zalogowaniu się użytkownika.
  • W przypadku chwilowej niedostępności towaru, w miejscu ikony z koszykiem pojawia się ikona z wizerunkiem psa. Jest to tzw. watchdog. Po kliknięciu na tę ikonę użytkownik będzie informowany o dostępności towaru za pomocą e-maila. Funkcjonalność ta działa po zalogowaniu się użytkownika.
  • W każdej chwili można wyświetlić zawartość swojego koszyka klikając "MÓJ KOSZYK", u góry strony oraz skorygować ilości.
  • Przy każdym ze schematów i przykładów instalacji umożliwiono dodawanie do koszyka kompletu towarów tworzących przedstawione rozwiązanie. Kliknięcie przycisku "Dodaj do koszyka towary ze schematu" skutkuje utworzeniem się listy towarów z ilościami zgodnymi ze schematem. Jeśli na schemacie występują kable lub przewody, to na liście są one proponowane w dostępnych wariantach opakowań. Na liście można dowolnie zmienić ilości poszczególnych pozycji. Każdy towar należy zatwierdzić, klikając ikonę koszyka.
3. Jak sfinalizować zakup?
  • Proszę kliknąć przycisk "MÓJ KOSZYK" lub "DO KASY", aby wyświetlić jego zawartość. Na dole listy znajduje się sumaryczna wartość brutto zamówienia. Można jeszcze skorygować ilości zamawianych towarów.
  • Proszę kliknąć przycisk "Dalej". Jeśli użytkownik nie logował się wcześniej wyświetlona zostaje strona logowania. Proszę się zalogować lub, jeśli nie dokonywano jeszcze zakupów za pośrednictwem naszego systemu sprzedaży internetowej, proszę wpisać swoje dane w celu rejestracji.
  • Po kliknięciu przycisku "Zaloguj" wyświetlona zostaje ponownie strona "Koszyk".
  • Po kliknięciu przycisku "Dalej" wyświetlona zostaje strona, na której proszę podać wszelkie dane konieczne do realizacji zamówienia, w tym: sposób realizacji zamówienia, adres doręczenia przesyłki, rodzaj dokumentu sprzedaży, sposób dostarczania faktury, dane do faktury oraz rodzaj płatności.
  • Proszę kliknąć przycisk "Dalej". Wyświetlone zostaje podsumowanie zamówienia.
  • Jeśli w podsumowaniu wszystkie dane są prawidłowe, celem potwierdzenia zamówienia proszę kliknąć przycisk "Zamawiam". Zostanie wyświetlona strona potwierdzająca przyjęcie zamówienia z informacją o jego numerze.
  • O tym w jakiej fazie realizacji jest zamówienie, a w przypadku wyboru formy płatności "Przedpłata", o szczegółach dotyczących tej przedpłaty można się dowiedzieć w dowolnej chwili klikając Moje konto w prawym górnym rogu strony i przechodząc do zakładki "Zamówienia".
4. Jak kupić towar w firmie DIPOL nie korzystając z e-Sklepu?
  • Klient składający zamówienie w e-Sklepie jest obsługiwany przez Magazyn Sklepu Internetowego prowadzony przez centralę firmy DIPOL w Krakowie.
  • Klient ma możliwość robienia zakupów także bezpośrednio w Centrali i Oddziałach naszej firmy. Może tego dokonać w naszych punktach sprzedaży lub poprzez skontaktowanie się z nimi drogą e-mailową.
  • Kontakty oraz adresy Centrali i Oddziałów znajdują się na stronie KONTAKT.