FB
MÓJ KOSZYK
Mój koszyk jest pusty

ZAKUPY

Regulamin

Regulamin sprzedaży wysyłkowej firmy DIPOL
Złożenie zamówienia oznacza równocześnie akceptację poniższych warunków:
Właściciel sklepu:

DIPOL Gołaszewski, Gwizdała, Waśniowski Spółka Jawna
31-587 Kraków
ul. Ciepłownicza 40
tel./fax: +48 12 644 29 13
e-mail: dipol@dipol.com.pl
internet: www.dipol.com.pl
NIP: 678-01-01-049
REGON: 350509592
KRS: 0000094703
nr konta bankowego:
15 1140 2004 0000 3102 3470 7064
BRE BANK, ul. Mickiewicza 10, 90-050 Łódź
1. Składanie zamówienia.

1.1.
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie jest obsługiwany przez Magazyn Sklepu Internetowego prowadzony przez Centralę firmy DIPOL w Krakowie.

1.2.
Szczegóły dotyczące sposobu składania zamówienia znajdują się w menu Pomoc w zakładce Jak kupić?
2. Rodzaje płatności za zamówiony towar.

2.1.
Kontrahent składający zamówienie w e-Sklepie ma do wyboru kilka rodzajów płatności za towar: "Przedpłata", "Płatność On-line" oraz "Płatność przy odbiorze".

2.2.
Wybierając płatność typu "Przedpłata", kontrahent decyduje się na dokonanie przelewu bankowego odpowiedniej kwoty na nasze konto.

2.3.
Wybierając "Płatność On-line", kontrahent decyduje się na jedną spośród płatności internetowych jakie oferuje e-Sklep: płatność za pomocą przelewu elektronicznego lub płatność z wykorzystaniem kart płatniczych.
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.

2.4.
Wybierając "Płatność przy odbiorze", kontrahent decyduje się na zapłatę gotówką za towar wraz z kosztami wysyłki i pobrania należności wprost kurierowi dostarczającemu mu zamówiony towar lub na zapłatę gotówką za towar przy jego odbieraniu w Oddziale DIPOL - Kraków.
3. Realizacja zamówienia.

3.1.
Po otrzymaniu zamówienia niezwłocznie przystępujemy do jego realizacji. O stanie realizacji zamówienia informujemy za pomocą maila. Ponadto każdy kontrahent ma możliwość podglądu swojego zamówienia i dowiedzenia się o stanie jego realizacji na stronie internetowej firmy DIPOL w zakładce Moje konto.

3.2.
Kontrahenci składający zamówienie z płatnością typu "Przedpłata" powinni niezwłocznie po złożeniu swojego zamówienia dokonać płatności. Będąc w trakcie finalizacji składania zamówienia kontrahent może otworzyć i zachować plik zamówienia w postaci PDF, w którym podane są szczegóły konieczne do dokonania przedpłaty. Ponadto do pliku zamówienia lub, w wypadku dokonaniu już przez obsługę e-Sklepu rejestracji złożonego zamówienia w systemie magazynowo-księgowym, faktury pro-forma, Kontrahent ma zawsze dostęp w dziale Moje konto, w zakładce Zamówienia.
Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji przystępujemy dopiero po otrzymaniu płatności. Na wpływ czekamy 3 dni robocze, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.3.
Kontrahenci składający zamówienie typu "Płatność On-line" są przekierowywani na bezpieczną stronę operatora Dotpay.pl, gdzie wybierając jedną z możliwych form płatności mogą ją sfinalizować.
Jeśli kontrahentowi nie uda się zrealizować płatności z powodu, np. niepoprawnego logowania się na konto bankowe, niewystarczających środków do dokonania zapłaty, cofnięcia się w nawigacji w przeglądarce internetowej przed finalizacją płatności, powinien on na stronie internetowej DIPOL w dziale Moje konto, w zakładce Zamówienia, klikając link Zapłać dotyczący tego zamówienia i uregulować płatność.
Przy tego typu zamówieniach do ich realizacji przystępujemy dopiero po otrzymaniu płatności. Na wpływ czekamy 8 godzin, licząc od godziny złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie zostaje przesunięte do anulowania.

3.4.
Wartość zamówienia z płatnością typu "Przy odbiorze ", z uwagi na regulamin firm kurierskich, nie może przekraczać 6500 PLN brutto.

3.5.
Od momentu wystawienia dokumentu sprzedaży w systemie magazynowo-księgowym (faktury, paragonu), a także ewentualnych jego korekt, kontrahent ma do nich dostęp w dziale Moje konto, w zakładce Faktury.
4. Anulowanie zamówienia.

4.1.
Istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia. W tym celu należy zadzwonić do nas pod nr telefonu 12 644 29 13, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

4.2.
Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już zrealizowane i jest w fazie wysyłki do kontrahenta.

4.3.
Każde zamówienie ma termin ważności 14 dni od daty jego złożenia. Zamówienia z płatnością typu "Przedpłata" niezrealizowane z powodu nieuregulowania należności oraz zamówienia typu "Odbiór własny" będą automatycznie anulowane po upłynięciu 14 dni.

4.4.
Przy płatności "On-line" zamówienia będą automatycznie anulowane po ośmiu godzinach od ich złożenia w przypadku: wycofanie się kontrahenta z płatności przed jej sfinalizowaniem, braku spodziewanych środków w wyznaczonym terminie (8 godzin) lub braku pomyślnej autoryzacji przez Operatora płatności.
5. Czas realizacji.

5.1.
Staramy się, aby był on jak najkrótszy, jednak nie pracujemy w soboty i niedziele. Dlatego do obsługi zamówienia złożonego w piątek wieczorem, w sobotę lub niedzielę możemy przystąpić dopiero w poniedziałek.

5.2.
Zamówiony towar zostanie wysłany w ciągu 48 godzin od momentu przystąpienia przez nas do realizacji zamówienia.
6. Sposób dostawy przesyłki oraz opłaty za przesyłkę.

6.1.
Wysyłki realizujemy za pomocą firm kurierskich. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 1 - 5 dni.

6.2.
Towary, których gabaryty lub przestrzenność (np. maszty o długości powyżej 2,5 m, niektóre anteny) nie pozwalają nam ich wysyłać, są oznakowane na naszych stronach internetowych ikonką "Przekreślonej Ciężarówki" i adnotacją "Możliwy tylko odbiór osobisty towaru". Składając zamówienie na takie towary kontrahent decyduje się na odbiór własny w siedzibie firmy DIPOL - Kraków.

6.3.
Szczegóły dotyczące opłaty za przesyłkę i ewentualne koszty pobrania należności zostają podane na zestawieniu w trakcie finalizacji składania zamówienia oraz na fakturze pro-forma.
Opłata za przesyłkę jednej paczki wynosi od 13,53 do 29,52 PLN brutto, w zależności od jej masy i gabarytów.
Koszty pobrania to 3,69 PLN brutto, niezależnie od wartości przesyłki.
7. Reklamacje.

7.1.
Wszystkie pozycje w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta przez 24-miesiące, z wyjątkiem produktów, na które producent udziela gwarancji na inny okres oraz towarów wyprzedażowych i poserwisowych, na które udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.
Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz od producenta.
Szczegóły dotyczące okresu gwarancji są umieszczone na karcie każdego towaru.

7.2.
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar ma jakieś wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, ewentualnie występuje niezgodność zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem, należy postępować zgodnie z zasadami określonymi w Szczegółach dotyczących reklamacji.

7.3.
W przypadku uzasadnionej reklamacji wymienimy produkt na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pieniądze wraz z kosztami wysyłki. Przy reklamacji prosimy o podanie numeru swojego rachunku bankowego.
8. Zwroty.

8.1.
Kontrahent ma prawo do odstąpienia od umowy, czyli dokonania zwrotu kupionego za pośrednictwem naszego e-Sklepu towaru, bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
Dotyczy to zakupu realizowanego wysyłkowo, dokonywanego przez kontrahenta detalicznego (konsumenta), nie dotyczy to natomiast podmiotów gospodarczych (firm).

8.2.
Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

8.3.
Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 8.2. i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

8.4.
Zwracany towar należy wysłać do nas na własny koszt. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu otrzymanego z towarem oraz Oświadczenie konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru. Druk oświadczenia dostępny tutaj.
9. Ochrona danych osobowych.

9.1.
Dane osobowe, które zostały nam powierzone w trakcie składania zamówienia, są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
10. Dokumenty w postaci elektronicznej.

10.1.
W dziale Moje konto kontrahent ma dostęp do swoich zamówień, faktur pro-forma oraz faktur przedstawionych w postaci elektronicznej - plików PDF.

10.2.
Wszystkie faktury pro-forma oraz faktury są plikami zaopatrzonymi w elektroniczny podpis - Certyfikat wydany firmie DIPOL przez Centrum Certyfikacji.

10.3.
Kontrahent chcąc mieć możliwość sprawdzenia autentyczności tych dokumentów musi zainstalować na swoim komputerze wspomniany Certyfikat.
Proces instalacji opisany został w dokumencie Instalacja certyfikatu dokumentu.